vineri, 30 ianuarie 2015

Eu...

Buna dimineatza....
M am trezit cu o stare confuza, nici de bine , dar nici de rau. Una din starile acelea in care nu ai de ce sa fi suparat , dar  nici nu gasesti motive reale de bucurie.Ca si cum ai plutii undeva fara destinatie , nestiind ce va urma , unde vei ajunge.
Nu mai cred in coincidente!!! Tot ce ni se intampla sunt fie rezultatul  faptelor noastre anterioare, a gandurilor sau a vorbelor noastre , fie trepte  spre initierea noastra in alte sfere spirituale.
Pana si o banala cafea matinala , bauta intr-o sambata de sfarsit de Ianuarie , intr - o stare  confuza si incerta, nu reprezinta nici o coincidenta .
EU STIU ca EL este cu mine, acolo, sa ma protejeze, sa ma vegheze, sa ma iubeasca si sa ma incerce.STIU ca nu ma lasa fara raspunsuri si intotdeauna le trimite sub o forma sau alta.
Well....tot ce fac  de obicei cand am starile astea este sa caut. Si am gasit....un articol pe un blog foarte frumos ,in care , nu intamplator era un citat din Isaac Sirul .Si suna asa :
      „Să ştii că măsura în care sufletul nu are forțe îndeajuns pentru a înfrunta ispitele mari, în aceeaşi măsură el nu este îndeajuns pentru dăruiri mărețe… Dumnezeu nu dă un dar, fără o ispită mare”.
Deja intuitiv, dupa umila mea experienta de viata si atatea materiale si carti citite despre spiritualitate si divinatie, stiam ca nu ni se da nimic din ce nu putem duce. Cumva, cei carora viata le incarca umerii cu incercari  grele , sunt mai puternici.Materia spirituala cu care se nasc e elevata si bine formata.Au datele  cuvenite sa infrunte  si sa suporte tot ce li s a dat.Inca odata m -am simtit umila si nerecunoscatoare Divinitati. Si mai ales mie insumi, care mi am ales aceasta viata si aceste incercari innainte de a ma naste.In Universul acesta nemasurat, suntem doar niste grauntze de energie materializata, cu incercari  pe masura. Ce o sa ne facem  cand , dupa multele existente sub alte forme, o sa devenim ditamai Ingerii sau Arhanghelii???!!! Misiunile si incercarile vor fi si ele marete precum aripile de pe umerii Ingerilor si precum stralucirea aurei Arhanghelilor.Deci....intorc  paharul si schimb starea :))) Multumesc si binecuvantez ziua de azi si existenta mea actuala , pentru ca prin ea voi ajunge candva poate inca un Inger care va bucura visele cuiva. Orice realizare presupune munca si sacrificii. Sunt gata sa le fac!Voi?....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu