joi, 12 februarie 2015

Imaginea mea ...a ta...

Esti TU sau...imaginea ta!
Am descoperit nu demult ca postura de simplu observator mi e benefica.
Observ constant...studiez distant .Nu ma implic si pasivitatea imi da echidistanta fata de subiecti.
Nu judec si nu acuz.Doar vad si ascult.
Procesez...empatizez....generez situatii similare in mentalul meu  care sa ma ajute.
A devenit un joc al inner ului  psihologic, care cu timpul se transforma intr o functie a fiintei mele.
Pot empatiza cu subiectii aproape simultan.Si tot la fel de usor ma pot detasa de ei. 
Filtrez si analizez cuvinte, stari...emotii, miscari.
Azi in tren, am fost martora unor "barfe" din bucataria unei firme.Habar nu am numele ei, nu stiu cat de exagerate sau reale erau intamplarile sau personajele barfite.Aparent banalitati....dar superficiali cum suntem, le tratam ca atare. Numai ca detaliile construiesc cateodata structura...si uite asa inca odata am avut o viziune gri asupra firii omului asa zis scolit si civilizat.Cat de usor judecam oamenii , superficial , dupa aparente. Cat de comozi suntem in a-i aprofunda!! Cat de mult ne a spalat sistemul si educatia gresit primita mintea!! Cat de departe de adevar suntem!!
Se discuta cu foc despre asortatul hainelor, culoare parului si cat de nestilati sunt unii colegi.Cata drama...ce dezastru!!!Vai cata durere ...o colega purtase bleo cu violet si stricase ziua altora cu combinatia fatala.Bashca ....nici macar nu erau branduri. 
Mi am adus aminte instant de o remarca spusa de Osho.Fara ghilimele, caci e o reformulare personala....hainele, corpul material se spala si se curata usor de colbul de pe drum , dar ce te faci cu un suflet sau un caracter mizerabil ??!!
Stiti cumva o solutie sau un detergent care curata suflete patate? Sau imaginea cuiva? Pentru  ca evident tot ce conteaza acum este felul cum aratam si brandul cu care defilam. Nimeni nu mai branduieste suflete....
Pentru mine e foarte important sa stiu pe cine privesc in ochi. Pe tine sau "imaginea" ta ?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu