vineri, 6 februarie 2015

Mastile

Masca ....
Am scris textul asta fara nici o teama vis a vis de interpretarile unora sau altora.
M am gandit de multe ori la treaba asta cu mastile.Nu pentru ca m a lovit filozofia vietii in moalele capului , ci pentru ca ,pentru multa vreme am trait in nesiguranta ca cel caruia ii vorbesc sau cu care interactionez nu este sincer.Ca ceea ce spune sau promite nu este si ceea ce gandeste.Si starea asta genera nesiguranta , neincrederea in propria persoana si in propriile valori. Ceea ce imi ocupa foarte mult timp din spatiul gandurilor mele!!! Stiti cum e :))) hardul meu se rezuma la discul C, care era foarte plin de intrebari intrebatoare despre multi altii din jurul meu.In timp ce intrebarile referitoare la mine , la viata si sentimentele sau starile mele erau in eter, fara locatie si destinatie.
Inconstienta as numi o acum , imaturitate si irosire.Ani irositi in care m as fii putut valora .As fii putut contura altfel destinul meu, mi as fi putut croii alt drum.As fi putut devenii altcineva daca as fi avut mai mult decat orice incredere in mine.
Dar caile batute bine devin cunoscute si poti spune dupa aceste experiente ...oh yes...I ve been there!!!
A existat o perioada in care m am invinovatit constant.Alta mare tampenie !!! Exista o retea nevazuta intre noi...nu existam singuri....suntem intr o retea energetica ale carei fluxuri interactioneaza si fuzioneaza. Au fost o multitudine de factori care mi au intarziat constientizarea starii reale.Familia , societatea, situatiile si conjuncturile , mentalitatea si educatia primita....o multitudine de factori in frunte cu mine insumi! Si daca asta a fost calea ....si daca asta a fost trecutul....de ce m as intoarce acolo?? Clipa de ieri nu mai exista deja...
Am constientizat ca viata are constant un km 0.
Nu mastile imi construiesc viata....eu trebuie sa o fac. Nesinceritatea celor din jurul meu....multitudinea de masti e doar mediul care mi l am ales inconstient sau chiar deliberat.
Nu ne obliga nimeni sa avem prietenii si anturajul in care ne invartim. Familia in care ne nastem e parte dintr o intelegere karmica...e o relationare  oarecum impusa. Dar felul cum ne selectam mediul si persoanele cu care convietuim ne apartine total.
Nesiguranta vine din faptul ca intuind oarecum neconcordanta din relatiile noastre , insistam sa le mentinem .Insistam sa credem in aceeasi oameni.Insistam in eroare.
Oamenii merita sanse, merita iertare , merita toleranta si intelegere. Dar ce te faci cand ei nu cred in aceleasi valori, cand ei se simt bine cu masca pe fata si insista sa o pastreze ca pe o normalitate??!!
Ce te faci cand nu sunteti actorii aceluisi film? Ce te faci cand din pacate nici macar nu vorbiti aceasi limba si tu insisti precum Tarzan versus Jane sa te faci inteles??!!
Nu exista oameni superiori si inferiori.Nu exista destepti si prosti.Asta e rasism intelectual nascut din ignoranta. Exista oameni diferiti si unici. Unicitatea vine din experiente si existente unice fiecaruia.Nu este o aroganta sa ti vezi de drum cand nu mai rezonezi . Este o alegere inteleapta.
Cand ai semnale ca omul de langa tine are o masca , mai intai incerci sa vezi ce e sub masca, de ce exista totusi o masca. Pot exista si motive plauzibile gen....protejarea fata de alte masti.
Daca masca reprezinta un mod de a pacali  singura  hotarare pe care trebuie sa o iei este distanta.
Traim intr o lume de masti in care involuntar devenim una dintre ele. Nimic din ceea ce vedem nu este pura realitate.Nimeni nu este cine pretinde ca este.Suntem o comunitate terestra de masti .
Orice evolutie genereaza si mai multe optiuni.Si oamenii opteaza si prind orice sansa.
Unii  de a fii mai buni si mai apropiati de sursa.
Unii de a fii mai perversi si in ignoranta.
Unii se zbat intre doua lumi , fara reala putere de a se desprinde de a doua si fara reala cunoastere de a intra in prima.
Din pacate....cei din urma sunt cei mai chinuiti pentru ca detestandu si propria masca nu au inca putinta de a traii fara sa  o puna cateodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu