marți, 10 martie 2015

...Lumea mea

    Am obosit sa cred !
...intr-o lume nebuna si grabita cu care nu pot rezona.
...in oamenii care se irosesc sa convinga lumea ca sunt intr -un mare fel . Pentru ca apoi sa o faca lata intr -o zi fara nici o explicatie rezonabila.
....in cuvinte mari  spuse prea usor si prea fara acoperire.
...in oameni "sofisticati" care in esenta sunt gaunosi precum un mar mancat de viermi
...in sisteme , societati , guverne , religii, organizatii si multeeeeeeeeeee altele atat de inutile vietii mele , a altora , a tuturor.
Am obosit pur si simplu! Nu mai reusesc sa simt nici indignare, nici revolta , nici mila ...nimic.
Nu mai stiu de cine si cum sa ma protejez. Mi -a fost asa mult teama de momentul asta in care o sa simt ca nu-mi mai pasa. NU-MI MAI PASA DE APROAPE NIMIC !
Se tot vehiculeaza ca dupa 2010 se vor inversa polii magnetici ai Pamantului??!! :)))) Hilar , dar cred ca s-a comis o eroare...cineva a apasat pe un buton gresit si...nu s -au inversat polii....oamenii s-au inversat in animale si viceversa....
Am mai spus -o ....sansele date oamenilor sunt cele mai mari greseli ale vietii mele. Si atunci , iubirea mea , afectiunea mea se canalizeaza pe niste biete suflete , care ma iubesc neconditionat....animalutele mele.
Oamenilor superficiali din jurul meu , care  cred ca ma impresioneaza cu realizarile lor materiale si stramba din nas la animalutzele mele , le transmit ....nimic! Adica exact ceea ce merita din partea mea.
Oamenilor care incearca sa ma faca sa sufar intr-un mod pervers si neonorabil , le transmit....nimic!!
Pentru ca stiu, ca acolo sus exista un contabil care nu greseste niciodata ! Si am capatat o rabdare si o detasare care ma sperie chiar si pe mine.
Eu doar imi traiesc viata...si astept .Nu traiesc viata nimanui si nici nu car poverile nimanui. Sunt prea ocupata sa ma debarasez de poverile mele....asa ca nu incercati sa-mi dati din bagajele voastre.
Raman carausul propriilor pacate....fiecare sa si le duca pe ale lui.
Spor la carat!
PS....lumea mea actuala e perfecta fara prea mare aglomeratie in ea. So hashhhh....don't disturb my peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu