duminică, 26 aprilie 2015

Un infinit de realitati intr-o floare

      ... "oricine vine in contact personal, nemijlocit , cu Cel ce este Viu   "
Mi-am amintit de fraza asta , citind pe net un articol despre Evangheliile descoperite la Marea Moarta si despre descifrarea lor. Materiale de citit...o sumedenie !!! Interpretari care mai de care ...mai inteligente , sau mai S.F.-iste .  M-au ametit !! Cu cat citesti mai mult , incercand sa pricepi mai bine , cu atat cazi intr-un hau al informatiilor contradictorii si devii si mai confuz.
Asa ca  ma linistesc , cel putin o perioada .Imi concentrez gandurile in lucruri simple si frumoase...imi creez propria poveste , realitate ,despre viata ca origine , esenta si evolutie. Si ma cufund in ea ...  
                                                       

                                


Vitraliul asta se numeste "Floarea Creatiei " ....edificator nu???!!! Poti vedea orice mintea ta doreste sa vada .Poti creea cate viziuni si realitati doresti .Poti exista in toate astea , precum Cel ce te-a creat exista in toate.Esti muritor prin propria cadere /alegere , dar esti Creator  la randul tau prin origine si esenta. 
Ma amplific in imagini, ma reinventez in viziuni , creez realitati si ma sublimez prin culori.
Si toate astea pentru ca pot sa imi asum propriul adevar....ca sunt OM si CREATOR ,cazut si innaltat intr-o singura floare.
 Floarea Creatiei 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu