sâmbătă, 9 mai 2015

DIN STARILE SI CULORILE VIETII

....cafeaua de dimineata, Duminica, lejer dupa ce am dat motanii afara.
Liniste .....si facebook !! Nimic extra , super si nemaipomenit.Cateodata facebook ul nu -ti da nimic , chia daca incerci sa storci vlaga din el. Cineva din lista mea da un like la o chestiune ....in viata sinceritatea se plateste cu singuratatea .Ups ...nasol momentul. Chiar trist.:(((  
    Dar am o obiectie....sinceritatea se plateste cu singuratatea cand ai  numai prieteni indoielnici . 
    Eu personal am pierdut notiunea de singuratate pe drum.Nu mai am multi prieteni....si nu vad un mare castig sa ai un munte de lume caruia sa i spui...."muntele de prieteni ai mei ". Putin si bun e ok for me !
   Si daca te simti cateodata "singur acasa II " , pune-ti geanta pe umar si tenesii in picioare si iesi la Soare. Si la incarcat cu combustibil verde .Din ala care iti  ramane pe retina si iti intra in vene , dupa care iti inunda plamanii si iti sageteaza inima cu niste oxigen cal. I .

                                                          
Oh, tie teama ca ramai verde??!!! Nici o problema , nu vei devenii verde precum cei din Universitatea Monstrilor.:)))) si nici nu ti se va dezvolta al 3 lea ochi .Nuuuu , nu ai sa devii Mike Wazowski , parol !! El e unul singur si e verde ca poate si ca asa vrea el.
Am vorbit in blogul meu mult despre singuratate. E doar o stare , ca si bucuria , fericirea , tristetea , slabiciunea , increderea si indoiala. Suntem deschisi si avem darul de a creea si dezvolta stari.Ei si !!! 
Profita de singuratate si ia tot ce-i mai bun din ea.Introspectii sau meditatii.Mai stai de vorba si cu tine insuti....ca de cand ai un munte de prieteni te-ai ignorat .
Verdele si caldura , lumina ...sunt ingredientele perfecte pentru tratament contra insingurarii.Si induc si alte stari....de echilibru , de pace interioara , de joaca si de speranta. Cand incepi sa speri ,deja  viata prinde culoare .Si chipul tau devine altfel....si viata ta se coloreaza. Si nu te simti singur nicicum.Doar sincer si inconjurat exact de cati trebuie si exact de cine trebuie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu