luni, 11 mai 2015

Maladia Ego

Intr-o lupta cu ego-ul ,  cel ce pierde e intotdeauna un invingator!!
Ego -ul este o maladie si contrar asteptarilor, reusitele unui om face ca ego -ul lui sa creasca.El devine o stanca uriasa care blocheaza trecerea spre alte sfere luminate.
Daca  nu avem succes ,reusite si nu  suntem adulati, ego-ul se transforma intr -o  rana.
Am citit de curand ca singuri care au anulat principiul ego sunt fetusii. In pantecul mamei ei traiesc starea de beatitudine, inconstient desigur.De aceea intregul hatis al vietii este o cautare ...a beatitudinii din pantecul mamei.Chiar si cautarile spirituale sau religioase cred ca sunt de fapt o cale de regasire a pantecului matern.
Dupa nasterea -agresiva ca o expulzare din raiul mamei- ia legatura cu existenta proprie, se  amplifica starea de "constient" si  apare posesivitatea.Urmatorul pas este " al meu " si "mine" .Incepe limitatea.Si prin asta....indepartarea de launtru si de Univers.
Universul nu este o fragmentare.Este unul, o unitate.Avem legatura cu copacii, cu stelele, cu materia condesata in forme si culori.La fel si ele toate ...au legatura cu noi.Este reciproca.Nimic nu poate fi separat izolarea e imposibila.Este o retea de relatii si interactii uneori greu de inteles, dar in matricea universala totul are un sens deja.
Se incepe cu "mine" , apoi cu "tine"  si in cele din urma "eu".Este cea mai subtila  si mai cristalizata forma a posesivitatii.Odata ce ai spus eu ai comis un sacrilegiu , te-ai autoizolat , autocondamnat sa te lupti cu realitatea ca esti intr -un razboi cu propriile radacini. Nu e corect...eu sa ma lupt cu mine! Eu trebuie sa ma iubesc pe mine !Nu suntem doua fiinte in acelasi trup.Nici doua suflete in aceeasi inima. Cu toata logica  de cuviinta ...gresesc...gresim...
                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu