vineri, 1 mai 2015

Rozul meu

Pacea roz

Ati incercat vreodat' sa asociati starile si culorile? Sau invers...
Am inceput sa ma joc nu demult , de cand m-am abonat la cateva pagini online de artisti "anonimi". necunoscuti inca, dar de o inspiratie si de un talent coplesitor.
Ma uit la toate operele astea ca la niste bijuterii pentru ochii mei . Si ma transpun in peisajele sau starile lor. Rezonez cu culoarea. Si ma apuca rasul deseori , cand imi amintesc de niste copy/paste jurnalicesti  gen . ce semnifica culorile : bla bla bla.....si urmeaza lista culorilor cu explicatia de cuviinta, seaca si mereu aceeasi. Nu mai cred in sabloane...nuuuu.Nu mai asimilez nimic pana nu simt ca e si ceea ce simt eu, adevarul meu, senzatia mea.Uite de pilda asta ....

                                                   

Mie auriul asta pe inserat , imi inspira un cer aprins dar pasnic, lumina in starea de parg , de amurg   , "lumina parguita" . Desii cerul e incarcat de norii , nici un sentiment de teama sau disconfort nu imi da tarcoale. E un ansamblu ceresc care predispune la linistire prin retragere, la incredere in lumina .
Si il iubesc mult si pe acesta ....

....tot un colt pasnic de natura primavarateca , o joaca de rose care acapareaza total panza.Oglinda lacului trece in planul secund, apare doar sa ne sugereze locatia.Dar actorul principal e copacul , care  se rasfata in  linistea lacului in miresme si culori exuberante.El e vedeta, e artistul care renaste  in fiecare an gratie culorii.Ma uit la ramurile lui bogat decorate  si ma simt in pace cu tot. Rozul meu nu e un inceput de iubire...ca in lista aia impersonala.
Rozul meu e pace azi....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu