vineri, 23 octombrie 2015

Eu SUNT !

Despre cum sunt eu sau cum esti tu .Caracterizare. 
Asta ni se cere constant pe site-uri , de catre cei cu care intram in contact si doresc sa ne cunoasca. 
Well....cum  sunt eu??!! Am sa va dau un raspuns destul de vag.Nu stiu !!
Nu ma cunosc nici eu destul de bine. Si daca  stau bine sa ma gandesc , nu ma voi cunoaste indeajuns niciodata.Pentru ca nici o secunda a vietii mele nu seamana cu cea care tocmai si-a luat zborul. Fiecare noua zi din viata mea se desfasoara altfel.Uneori predictibil.Conform planului anterior facut de mine.Alteori haotic. Cateodata  linistita  , cateodata  zbuciumata.

                                     
                      
Nu detin controlul propriei existente. Suna ca un diagnostic de viata , semnat si parafat in buna regula.O recunoastere sau o asumare totala.Dap...este ! 
Dar stii ce ....you, the one who read my words....nici tu nu detii controlul vietii tale.Nobody can do that!
Viata  noastra , existenta cu tot ce implica ea , corpuri de toate soiurile , care mai eterice , care mai fizice sau spirituale...nimic nu ne apartine. Cum sa poti controla ceva ce nu ai creat , nu iti apartine, nu ii cunosti total esenta , nu ii stii menirea ...nu stii exact de unde vine si unde  se duce.
Am incetat sa mai caut.Doar lecturez cateodata si mai fac exercitii de logica si esoterica. Ma relaxeaza  si ma ajuta sa ies din intunericul existential, in care societatea ma obliga sa traiesc.
Si eu ma prefac ca e ok...dupa care deschid usa lumilor mele si ma cufund ca intr-o baie calda dupa o zi friguroasa.
                                                   
Nu mai incerc sa ma cunosc perfect. Imposibil...nu ar fi logic. Daca spiritul e nemuritor precum cel din care s-a desprins, atunci e intr-o continua schimbare , transformare , elevare. Deci niciodata nu va ramane la nivelul la care incerc sa il cunosc. Inutilitatea acestei cunoasteri ma face sa renunt si sa ma savurez asa cum sunt in momentul acela....fara sa imi pun intrebari. 
Sunt asa , acum , pentru ca asa m-am modelat eu ca fiinta pe situatie , moment , conjunctura  . Eu SUNT ! Asta e monada fiintei mele acum ...e deajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu