vineri, 8 ianuarie 2016

...suflete din praf de stele

Daca  vreti sa cititi mai departe si sa rezonati cu mine , trebuie sa va descaltati de "bocanci" la usa sufletului meu. Dap....aici e intrarea si am deschiderea sa va las sa ma cunoasteti . Dar trebuie sa va lasati  armele si prejudecatile la usa. Se intra nud...numai  sufletul vostru are acces aici.
Hai sa vorbim despre noi....altfel.
Am momente cand sunt gurmanda informational. Citesc  habotnic despre asta.....cine suntem...de unde venim. Cine-i mama si cu cine ne-a procreat. Si dupa ce ma incarc cu vro' 15796286 saci de informatie, realizez ca inca nu am aflat nimic concret.Si obosesc...ma dezamagesc.
Apoi imi pun intrebarea....de ce caut si care e problema ? Exist , e deajuns!
Dupa care ma contrazic...nu , chiar nu e deajuns !! Pentru ca ma simt ca un orfan , abandonat pe Pamant si caruia i se ascund radacinile, originea. Eu chiar vreau sa stiu de unde vin.Cu riscul de a afla ca ma trag dintr-un golan cosmic si o stewardesa galactica .
Trecand de la gluma ,la ceva mai pertinent...sunt atatea articole de-a dreptul SF pe net , care induc oamenii in niste erori manipulative fantastic de periculoase. Trebuie sa fii foarte selectiv in a citii si accepta idei aruncate cu scopuri diabolice pe net.
Cea mai corecta cale , fata de tine insuti in primul rand, este sa nu inmagazinezi informatie inutila , cu care nu rezonezi sau empatizezi. Unicitatea fiecaruia  sta in nivelul de dezvoltare personala. De progres spiritual (atentie , nu religios !) Asadar ,fiecare percepem si asimilam unic orice tip de informatie , transformand-o , sau nu , in propriul adevar. Acceptati si mulati-va numai pe informatii care corespund empatic nivelului vostru emotional si spiritual. Daca un cuvant , o idee , o fapta , o stare transmisa de altcineva  va activeaza emotional o stare de bine si va motiveaza, primiti-o cu sufletul deschis, traiti-o maxim si dati-o mai departe . Este una din legile universale a schimbului de energie si anume legea 3 a vibratiei.Nimic nu este in repaus , totul se misca, totul vibreaza .
Deci dragii mei . nu mai tineti sentimentele si cuvintele prizoniere. Eliberati-le !Altfel  , sunteti in ilegalitate  si glanda voastra tiroida va fii pedepsita :)
                                                 
Am incercat azi , privind pentru a nush' cata oara cerul , sa vad conexiunea mea cu el.
Se zice ca....avem calciu in oase , fier in vene , carbon in suflet si nitrogen in creier.Phuaiii ...asta e compozitie stelara. Suntem 93 % praf de stele ! SUNTEM STELE CU NUME DE FIINTE.
Si asta imi da emotie, incredere si multaaaa caldura. :) E de la carbonul din suflet , ca se aprinde mai repede.Ca o artificie care explodeaza de bucurie. Pe cer...da...ca sunt stea ! Si trebuie sa stralucesc si eu undeva , candva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu