luni, 15 februarie 2016

am fost si io pice



Am vazut imaginea asta :)))  si ca (....) care rade de ce isi aduce aminte...m am revazut undeva pe la 5 ani.
...se intampla la o cununie civila  ,unde mama, ne imbracase  pe mine si sora mea  aproape identic de mirobolant .Bai  ,aveam niste rochite verzi cu dantele in fata si nasturi pe tot spatele.Mama ne admira...mie nu imi placea deloc culoarea. Sora mea se prefacea ca ii place.Si niste sandale infundate albeee...de ziceai ca suntem mirese.Mama ma atentiona...ai grija naibii pe unde calci  ca daca vad un bob de pamant pe ei te las in picioarele goale sa rada toata lumea de tine !!! Din cauza ei mergeam in X ca o barza constipata. Sora mea se pricepea mai bine sa ocoleasca bobul de pamant.Io direct in el...ca puscasii marini.Punct ochit ...punct lovit!
Nu am apucat sa ii murdaresc...m-au batut  pana i am facut cu model rosu la spate . Asa ca...la aceea cununie eu aveam  rochita verde si ghete negre. Un bot de 2.68 m lungime.Basca de nervi si suparare mi se zburlise parul si de-a naibii am tinut si un picior stramb  sa iasa poza  "true horror" .Cum o gasesc ...o alatur textului .For eternity :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu