sâmbătă, 4 iunie 2016

de undeva din cutiuta cu amintiri....prima iubire

citeam intr-o publicatie online o istorioara de amor cu aroma de anii  '80.
cateodata evit genul asta de istorisiri. ma arunca in trecut cu viteza luminii...enervant  zic ! hotarasem sa incetez o vreme cu aducerile aminte.Nu e vremea lor ....mai am pana la pensie!
din pacate latura afectiva si senzitiva nu tine de hotararile pe care ti le impune mentalul .
mie imi da constant cu virgula. Bunaoara acum , cand scriu (probabil o tampenie pe care o sa o regret peste o ora ), a sarit acul , s-a defectat pick-upul , imi scartaie in cap un flash repetitiv...prima iubire serioasa . La naiba cu chestia asta...nu se traieste din flash uri, nu se repara sufletul omului cu amintiri....fie ele frumoase sau nu.
si totusi mi-am amintit de ...Adrian  .Prima relatie lunga si serioasa. Asumata de amandoi cica.
Aparent a fost. Pentru 4 ani.
.....si totul a inceput din ambitie . Ca asa e cand te mananca pielea de drac.
el...un tip firav dar foarte aratos , elegant si bine educat.  Distant cu toata lumea. Aerul ala de ...buna ziua si nu-mi cereti mai mult ! Roiau niste fatuce in jurul lui. Cand ajungea in statia de autobuz , la terminarea programului , deja erau strategii. Care sa apuce un loc langa el...sa il atinga (din greseala evident) . Doar , doar o iesii din gura lui porumbelul cu invitatia la prajitura. Erau multe barfe si coate pe tema asta.
eu...:))) o afurisita  de 19 ani pe atunci. Ma enervau cu insistenta lor. Ma irita obsesivitatea cu care era vanat. Si ma enerva el! Intuiam ca ii convenea de minune ce se intampla. Se simtea vanat si  se umfla pipota in el.Dar pastra aparenta de ....eu sunt eu....habar nu am ce vor fetele !
Asa ca de indata ce am putut sa -i trag una ( tot din greseala evident) ,am facut-o ! L-am lovit cu cotul in stomac  si m-am scuzat ca....impinge lumea la urcare :) ...pardon !!!
S-a retras langa geamul din spate al autobuzului , inca tinandu-se de zona lovita si mi-a trimis o privire de....scorpie !!! asta nu a fost ca te-a impins cineva ! O sa ti-o platesc...
ei...mai conta ?! Imi facusem damblaua.Eram multumita.
A doua zi priviri pe furis ...
A treia zi s-a asezat exact in spatele scaunului meu in autobuz si aproape m-a scalpat intr-o curba. M -am intors nervoasa si el avea privirea aia tampa si nevinovata ....soferul...curba....pardon !!!
asta vrea razboi clar !
nu a urmat razboiul. A urmat o seara in care s-a asezat exact langa mine , si m-a intrebat simplu si scurt ...aveti placerea sa iesim duminica la o ora 12? Zic in sinea mea....asta se asteapta sa zic nu.Asa ca zic da !
si urmeaza intrebarea decisiva cu care mi-am luat-o .La ce ora vrei sa ne intalnim .A zambit ( pentru prima data intr-un an in care il vazusem zi de zi) si mi-a repetat ...la ora 12 ! Aaaa....si eu care credeam ca ma inviti la prajitura...ora 12. Pfff...
dialog din filmele cu tampiti indragostiti.
                                                             
continuarea....ca si a multor ploiesteni. :) Plimbari pe bulevardul cu castani , sarutari pe banci umbrite , multe prajituri ora 12 servite la ora 12, munte , mare , petreceri  si hoinareli.Si multa decenta...asta trebuie bagata in manualele de istorie. DECENTA  intr-o relatie.
prima iubire nu e si ultima. Dar e cu siguranta cea care produce declikul...s-a dat startul la iubire. Scapa cine poate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu