sâmbătă, 29 aprilie 2017

uneori e timpul sa te intorci acasa...

asa ma bantuie uneori dorul de salbaticie si singuratate...
sa fug in paduri si in munti.
sa -mi las parul aiurea si sa- mi atarn in el toate chestiunile funny sau ciudate care imi plac
sa nu-mi pese ca-i cald sau frig
ca mi-e foame sau sete
ca ma dor talpile 
sau ca am nadragii rosii si vara asta se poarta verde
ca acolo jos in vale sunt oamenii 
ca isi fac griji!!

                                                       

De ce sa- si faca griji daca eu am venit acasa?!
In muntii mei...pe cararile mele
printre pasarile si florile mele
Sunt cu ai mei....asta nu e minunat?
Uneori imi vine sa -mi prind pene in par si sa ma fac verde ca padurea
si sa ma pierd de lumea asta (ne)civilizata
care imi face atata rau...
Uneori trebuie sa ne intoarcem acasa ...
                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu